Afaceri

Antreprenor în Târgoviște – cum îți promovezi noul magazin online?

Ok, deci ai făcut pasul cel mai și ți-ai deschis un magazin online, care inițial vrei să funcționeze optim în plan local, pentru ca mai apoi să te poți extinde la nivel regional și național. Primul pas este făcut, ai site-ul pus la indexat. Și, totuși, apari în Google doar pe căutarile de tip brand / nume.

Ce este de făcut?

Cercetează cuvintele cheie. Site-ul este momentan vizibil doar pe numele domeniului. Pentru a începe clasarea în rezultatele organice este ceva de muncă. Când dorești să îmbunătățești pozițiile Google pentru un nou site web, primul lucru pe care trebuie să îl faci este o cercetare a cuvintelor cheie. Însă una corectă. Așadar, primul lucru de făcut este acela de a cerceta care sunt cuvintele cheie pe care le țintesc competitorii tăi, urmat de cuvintele cheie pe care le urmărește audiența ta. Dacă vei executa corect această analiză, atunci vei găsi o listă lungă de cuvinte cheie și de termeni pe care ți-ai dori să rankezi. Cine este competitorul tău principal? Ce poți face pentru a-l depăși?

Începeți să scrieți. Scrieți despre toate subiectele importante pentru publicul vostru. Utilizați cuvintele pe care le-ați adăugat în lista dumneavoastră. Trebuie să scrieți despre subiectele sau tematicile pe care doriți să ajungeți în primele rezultate din Google.

Îmbunătățiți câmpurile SEO din site. Aruncați o privire asupra fragmentelor pe care le găsiți în locațiile specifice titlului SEO si metadescrierilor. Sunt acestea texte care invită utilizatorul să vă acceseze site-ul? Sunt suficient de tentante pentru ca acesta să dea click pe ele? Sau ar trebui scrise mai bine? Yoast SEO este un modul dedicat site-urilor și magazinelor online făcute pe WordPress, care vă ajută să scrieți titluri și metadescrieri bune. Acest lucru va avea un impact pozitiv în traficul adus pe site-ul dumneavoastră.

Gândiți-vă la structură. Ce pagini și ce postări sunt cele mai importante? Acestea ar trebui să primească linkuri interne de la homepage sau de la pagina despre noi. Asigurati-vă că faceți legăturile necesare între cele mai importante pagini din site-ul sau magazinul dumneavoastră, iar Google va urma aceste legături în mod natural. Paginile care au cele mai multe link-uri interne sunt acelea care ajung cel mai sus în motoarele de căutare.

Profilul de backlinkuri. Linkurile sunt importante, fără prea multe dubii. Ajungeți la ceilalți proprietari de site-uri, de nișă dacă se poate, astfel încât aceștia să scrie articole despre afacerea dumneavoastră. Aceste linkuri sunt cruciale pentru Google și reprezintă, alături de conținut, cea mai bună metodă pentru a urca in clasamentul Google.

Pentru începători găsiți mai multe sfaturi aici 

Pentru cei avansați sau care au nevoie de consultanță de specialitate, accesați pagina de contact a agenției http://www.servicii-seo.net.

Join The Discussion