Afaceri

Care sunt platformele de social media care aduc cele mai multe vânzări?

Nu mai este un secret faptul că platformele de social media însumează un canal foarte eficient pentru identificarea și exploatarea oportunităților de vânzare. Cele mai multe companii aleg aceste metode de promovare în procesul de marketing. Social media este o parte esențială a mixului de marketing care oferă rezultate foarte bune în ceea ce privește creșterea vânzărilor, a vizibilității și a gradului de conștientizare al unui brand.

„Cele mai folosite platforme sunt Facebook, LinkedIn, Twitter si Youtube”, spun specialiștii de la agentia de Social Media Webdesk.

Facebook este platforma socială cu peste 1 miliard de utilizatori care se află în topul preferințelor tuturor utilizatorilor de pe glob. Instrumentele pe care le pune la dispoziție promovarea pe Facebook au facut din aceasta platformă mai mult decat un mijloc care servește socializării. Numeroasele funcții sunt Facebook Marketing, Facebook Advertising și Facebook Business – acestea ajută companiile să se promoveze, contribuind la procesul de vânzare.

Twitterul este o altă platformă de social media care ajută la creșterea vizibilității. Afacerile se promovează pe ele și serviciile pe care le oferă prin intermediul acestui instrument pentru marketing. Mai mult, Twitter-ul este foarte relevant pentru SEO, ceea ce arată rolul lui esențial în procesul de vânzare. Marketingul pe Social Media a cunoscut o îmbunatățire evidentă odata cu apariția acestei platforme, care este acum folosită de business-urile din întreaga lume.

Platforme de social media populare

La fel de relevant in marketingul afacerilor si cresterea vanzarilor este si LinkedIn, care este mai mult decat o platforma de social media. Aceasta retea profesionala are o expunere globala si permite conectarea cu oameni si afaceri de succes din domenii conexe.

Youtube-ul este cel mai bun element de advertising. Prin intermediul acestei platforme folosită de milioane de oameni din toate colțurile lumii puteți distribui clipuri video relevante, care descriu un anumit serviciu sau afacerea pe care o detineți pentru a-i informa pe ceilalți cu privire la beneficiile pe care le oferiți. Daca publicitatea costă destul de mult, acest instrument nu presupune niciun cost și își dovedește eficiența. Youtube-ul este extraordinar pentru a marketa un business.

Social media este cea mai eficientă cale de a promova un produs și de a crește numărul de clienți. Oamenilor le place sa comunice și preferă reclamele de acest gen, precum și posibilitatea de a afla de la ceilalți detalii despre un produs / serviciu, decât din reclamele tradiționale. Social media nu înseamnă numai a promova, ci poate genera vânzări directe, advertising și stabilirea unor relații strânse cu publicul.

Ceea ce este bine de știut este faptul ca nu toate platformele de social media sunt relevante pentru orice business. Asadar, in funcție de obiectivele pe care le aveți puteti alege cea mai bună opțiune. Un alt aspect avantajos oferit de social media este personalizarea brandului, deoarece platformele vă ajuta sa va creați un profil adecvat care poate atrage atenția a numeroși clienti. Numeroasele tehnici puse la dispoziție de platformele de social media pot ajuta la transformarea unui vizitator în client și implicit la creșterea vânzărilor.

Social media este o parte care nu trebuie sa lipsească din structura de marketing a unei afaceri. Aceasta ajuta la creșterea vizibilității brandului, la stabilirea unor relații solide între brand și consumator precum și la cresterea ratei de conversii. Mai mult, prin intermediul social media, fiecare business are posibilitatea de a afla informații prețioase privind comportamentele cumpărătorilor și mai ales interesele acestora.

Join The Discussion