Lifestyle

Dieta sanatoasa pentru par

Esti ceea ce mananci. A lua vitamine este o modalitate foarte buna de a va ajuta sa va faceti parul mai plin si sa creasca mai repede. Dar, in timp ce astepti cu rabdare, o schimbare in dieta ta poate aduce o mare diferenta si chiar ajuta la accelerarea procesului.

Alimentele umplute cu zaharuri si grasimi vor cauza o acumulare pe scalp, care va afecta modul in care parul se simte, arata si creste. Orice va irita pielea  va va deranja scalpul, ceea ce va poate deteriora foliculul de par. Un folicul de par deteriorat va face parul slab sau nu va incuraja cresterea parului. Iata care sunt alimentele de top pentru a va bucura de un par superb si a mentine o dieta sanatoasa pentru podoaba capilara.

Alimentele de top care nu sunt bune pentru par

Dulciuri
Alimentele zaharoase, cum ar fi bomboanele preferate sau prajiturile determina cresterea nivelului de insulina, ceea ce determina, de asemenea, o crestere a androgenului (hormon masculin) in corpul dumneavoastra. Acest hormon este cunoscut pentru ca determina foliculii pilosi sa se contracteze si sa devina iritati. Acest lucru duce la subtierea parului si pierderea parului.

Alimente crude
Unsoarea din carne grasa cum ar fi puiul prajit si cartofii prajiti poate provoca mai multa secretie pe scalp. De asemenea, mult timp dupa consumul de alimente grase, oamenii isi ating fetele si parul fara sa-si spele mainile. Acest lucru cauzeaza atat acnee, cat si deteriorarea parului. Aveti nevoie de un scalp curat, fara resturi sa  parul nu va creste sanatos si foliculul dumneavoastra ar putea fi deteriorat.

Sare din produse alimentare
Ganditi-va la chipsuri si mancaruri conservate / congelate. Consumand o multime de mese sarate si gustari veti avea parul uscat si slab, lipsit de viata si rupt.

Alimentele de top pentru un par sanatos

Oamenii ar trebui sa manance alimente bogate in nutrienti si antioxidanti, cum ar fi fructele si legumele, daca doresc sa aiba parul lung si sanatos – si un corp puternic si sanatos. Aceste alimente va ajuta la hidratarea scalpului si la intarirea parului.

Oua
Ouale contin dozele sanatoase de proteine, zinc si fier de care parul si corpul au nevoie. Beneficiile zincului pentru par includ promovarea reproducerii celulelor, cresterea tesuturilor si repararea tesuturilor sparte. De asemenea, mentine glandele secretoare de ulei care se ataseaza la foliculii de par, reducandu-le astfel sansele de cadere.

Rosii
Rosiile au antioxidanti care ajuta la circulatia scalpului. Un scalp sanatos duce la parul fericit. Adaugati-le intr-o salata sau amestecati-le in felul dvs. de mancare preferat pentru un strop de culoare si tone de aroma proaspata.

Iaurt grecesc
Iaurtul grecesc este o sursa uimitoare de proteine, vitamina B5, si vitamina D. Acid pantotenic (vitamina B5) este important pentru pastrarea scalpului curat si fara resturi. Acesta mentine foliculii iritati si promoveaza o crestere sanatoasa si puternica a parului. Adaugati fructe, nuci si granola pentru o gustare energizanta la pranz.

Proteina slaba
Parul tau este alcatuit din proteine, asa ca are sens doar ca parul tau va beneficia de optiunea pentru surse sanatoase de proteine ​​slabe cum ar fi puiul la gratar sau somonul copt. Daca dieta ta nu are proteine, corpul tau va incepe sa rationeze proteina stanga, ceea ce va duce la pierderea parului. Proteina are, de asemenea, fierul de care aveti nevoie pentru un par sanatos si mai frumos.

Join The Discussion