Lifestyle

Cum poti beneficia de pe urma alimentelor foarte sanatoase

Cu totii vrem sa avem o viata sanatoasa si stim ca dieta si exercitiile adecvate ne vor ajuta sa ajungem acolo unde vrem sa fim. Majoritatea oamenilor pot gasi cel putin o forma de exercitiu care sa le placa. Adaugarea mai multor alimente sanatoase in dieta noastra, pe de alta parte, se poate dovedi a fi mult mai dificila. Mai degraba decat dietele sau remediile „magice”, super-mancarurile ne pot ajuta sa ne mentinem greutatea, sa luptam impotriva bolilor si sa traim mai mult. Iata ce trebuie sa stiti despre acestea si beneficiile asupra sanatatii.

Ce este un Super aliment?
Super alimentele sunt acele alimente care contin cel putin doua sau mai multe vitamine, minerale, antioxidanti sau polifenoli. Unele super-alimente pot fi mai greu de gasit decat altele. In acest caz, puteti gasi in continuare aceste surse de nutrienti sub forma de concentrate sau extracte pentru a le adauga in dieta dvs.

Boabele de acai

Aceste boabe sunt gasite in mod natural in padurea tropicala din Amazon si au fost consumate de catre persoanele indigene de cand au ajuns prima data. Acestea sunt sigure pentru a fi mancate si sunt puternic concentrate cu vitaminele A, C si E, dar si cu antioxidanti care produc cel mai mare beneficiu pentru sanatatea ta. Fructele Acai sunt cunoscute pentru a va ajuta sa va mentineti sanatatea inimii prin reducerea nivelului de colesterol. Acesti antioxidanti sunt cunoscuti pentru a crea o piele sanatoasa. De fapt, exista unele produse cosmetice care pot fi gasite pe piata care contin pulpa de la aceste fructe de padure pentru a ajuta la sanatatea pielii.

Singura problema cu boabele acai este ca acestea sunt greu de gasit. De asemenea, semintele din fructe de padure reprezinta aproximativ patru cincimi din volumul fructelor de padure. Pe scurt, ele sunt greu de gasit si nu sunt usor de mancat. Vestea buna este ca exista multe suplimente usor de gasit. De exemplu, pulberile organice acai pot fi obtinute si adaugate la bauturi.

Coacazele

Aceste fructe de padure au, de asemenea, antioxidanti, dar sunt bogate in fitoflavinoide, o substanta naturala care apare in plante cunoscute pentru prevenirea bolilor la oameni, inclusiv reducerea riscului de boli de inima si cancer. Acestea sunt, de asemenea, foarte bogate in potasiu si vitamina C. Ele sunt recomandate de medicii de pretutindeni.

Ceai verde

Pentru a nu fi confundat cu ceaiul negru comun, acest ceai vine din Asia si este cunoscut pentru antioxidantii sai. De asemenea, ajuta la cresterea metabolismului, astfel incat va ajuta sa pierdeti greutatea prin arderea caloriilor mai usor. Nu este necesar sa beti ceaiul daca nu va place aroma, exista multe produse care pot fi gasite ca un extract de ceai verde. Puteti sa-l adaugati la mancare fara a observa aroma.

Sardinele

Sardinele sunt una dintre cele mai mari surse de acizi grasi omega-3. Aceasta este o parte esentiala a unei alimentatii sanatoase, insa, din pacate, prea multi oameni nu au nici o sursa in dieta lor. Acesta se gaseste in cea mai mare parte in pestii de apa rece, iar sardinele sunt mici si usor disponibile. Aveti nevoie doar de doua sau trei portii pe saptamana pentru a profita de beneficiile de acid gras omega-3.

Desigur, alimentele de mai sus sunt doar o lista partiala de super-alimente. Exista multe altele! Retineti ca exista suplimente disponibile sub forma de pudra si lichid daca acestea nu pot fi gasite in supermarketul local.

Join The Discussion