Fără categorie

Posturi yoga simple care te ajuta sa iti calmezi anxietatea

Sa recunoastem: este foarte usor in timpurile actuale sa ne stresam uneori pentru nimic.Indiferent de situatia in care anxietatea ne copleseste uneori, cateva pozitii simple de yoga ne pot ajuta uneori sa reducem aceasta ingrijorare constanta care ne macina sufletele. Iata care sunt aceste pozitii:

Pozitia „de mormant”

Daca esti stresat in legatura cu un eveniment viitor, precum o prezentare importanta sau o prima intalnire, incearca sa stai nemiscat timp de cateva minute. Multi oameni cred ca aceasta pozitie este folosita pentru relaxare dupa o lunga sesiune de yoga, dar poate asigura relaxarea in orice moment al zilei. Pentru a efectua pozitia, intinde-te pe spate cu bratele departate de tors. Tine picioarele departate. Concentreaza-te pe respiratia lenta prin nas, numarand pana la sase cu fiecare respiratie.

Aplecarea in fata

Daca te afli in mijlocul unei situatii stresante, acesta este momentul perfect pentru a adopta aceasta pozitie. Aceasta este ideala pentru a lasa emotiile stresante sa iti paraseasca mintea. Acorda-ti un moment intim si practica aceasta pozitie in intimitatea unei bai sau a camerei tale. Din picioare, apleaca-te in fata. Concentreaza-te pe extinderea de la solduri la coroana capului. Inspira si expira adanc prin nas pentru cinci minute.

Picioarele lipite de perete

Daca ai experimentat recent un eveniment stresant sau traumatizant, este important sa lasi deoparte emotiile puternice. Incepe prin plasarea soldurilor pe partea superioara a unei perne pentru sprijin langa un perete. Intinde-te cu picioarele sprijinite de perete. Capul si umerii trebuie sa fie pe podea. Aceasta pozitie de yoga iti va deschide pieptul, va stimula circulatia si iti va linisti sistemul nervos. Mentinerea picioarelor deasupra soldurilor ajuta, de asemenea, la spalarea toxinelor din sistemul limfatic. Stai in aceasta pozitie timp de aproximativ 10 minute, in timp ce respiri adanc prin nas.

Join The Discussion