Lifestyle

Invatati sa faceti fata stresului

Ati auzit vreodata de expresia „stresul va imbolnaveste?” Ei bine, este cat se poate de adevarata aceasta zicala!

Cercetarile au aratat ca stresul afecteaza negativ sistemul imunitar si scade capacitatea sa de a lupta impotriva infectiilor. Consumul de alimente naturale, sanatoase si exercitiile in mod regulat, u obtinerea unor cantitati adecvate de somn contribuie la scaderea nivelului de stres al organismului.

Exista o mana de alimente care pot ajuta la atenuarea anxietatii, care in parte ajuta la prevenirea stresului. Alimentele bogate in vitamina C de exemplu, vitamina pe care o gasiti mai ales in citrice.  Cercetarile au aratat ca cei care au niveluri mai ridicate de vitamina C sunt mai putin susceptibili sa demonstreze atat semne mentale cat si fizice ale stresului in ceea ce ar trebui sa fie situatii orientate spre stres.

Magneziul este un alt mineral care poate ajuta la ameliorarea stresului, iar alimentele precum migdalele sunt un alit de nadejde in situatiile stresante. Imperecheati o portie de fructe de padure cu o palma de migdale inainte de o situatie stresanta, cum ar fi un interviu, pentru a va potoli nervii in mod natural. Astfel, va veti calma si veti avea parte si de o gustare sanatoasa.

Cu toate acestea, consumul de alimente care ajuta la calmarea nervilor este doar o parte a ecuatiei – cealalta parte necesita mai multa munca pe sinele vostru interior. In plus, este important sa va gestionati capacitatea mentala de a face fata stresului. Dezvoltarea strategiilor fata de stres sunt esentiale, precum si practicile de reducere a stresului, cum ar fi meditatia yoga.

Join The Discussion