Lifestyle

Cum sa stopati consumul de zahar

In ciuda efectelor sale adverse, exista inca un loc dulce pentru zahar. Eliberati dependenta prin 7 moduri in care puteti face mici schimbari in viata voastra, care sa adauge la fel de putin zahar in dieta dvs., astfel incat sa puteti pierde in greutate si in cele din urma sa va despartiti de dezastrul alimentar – pentru totdeauna!

Urmariti-va cupa de dimineata cu ceai
Daca sunteti unul dintre cei care adauga putin zahar la ceai sau cafea, incepeti sa adaugati doar jumatate din cantitatea pe care o utilizati in mod normal. Va veti obisnui cu schimbarea usoara a aromei in timp, si este o modalitate usoara de a reduce costul de zahar. Daca doriti sa continuati, puteti scade incet pana cand beti ceaiul sau cafeaua fara zahar.

Cunoaste-ti alimentatia
S-ar putea sa fiti surprinsi sa descoperiti cat de mult zahar este in iaurtul dvs.,  in painea de grau sau salata. Exista o multime de surse de zahar strecurat acolo, deci este important sa fiti constienti de ele inainte de a va cumpara si de a va rasfata. Cunostinta este putere. Alegeti versiuni mai putin dulci din cele 7 bombe de zahar care se impacheteaza pe kilograme si veti taia o cantitate destula de zahar pe care nu ati stiut ca o consumati.

Schimbati cumparaturile pentru o versiune de casa
Daca va simtiti dornici de dulciuri cum ar fi branzeturile, cookie-urile sau torturile – incercati sa faceti propria versiune de la zero. Este nevoie de mai mult timp, dar controlul asupra cantitatii de zahar care intra in produs poate ajuta intr-adevar sa va limiteze consumul de zahar (si, ca prima, tratamentul dumneavoastra nu va avea nici un ingredient prelucrat).

Alege fructe cu zahar mai putin
Da, desi s-ar parea ca faci o decizie sanatoasa prin prinderea unei bucati de fructe, unele fructe contin mult mai mult zahar decat altele (in special fructele uscate). Cand cautati o gustare, concentrati-va pe optiunile mai putin dulci, cum ar fi mure, zmeura si grapefruit. Daca sunteti interesat de tipurile uscate, asigurati-va ca ati verificat eticheta pentru zaharuri adaugate.

Asigurati-va ca mancati mesele de umplere
Din moment ce zaharul tinde sa se strecoare in timpul gustarii sau al mancarii fara cumpat,  asigurati-va ca mesele dvs. va pastreaza satui. Alegeti mancaruri care sunt mai bogate in proteine ​​si fibre pentru a va face sa va simtiti mai plini, ceea ce va poate impiedica pofta de zahar in dupa-amiaza.

Atentie la Smoothies
Smoothie poate parea ca un tratament perfect cu zahar scazut, dar totul depinde de ceea ce se intampla in el. Unele pot fi mai rele pentru tine decat un Big Mac, cu ingrediente zaharoase ascunse cum ar fi indulcitori, iaurt inghetat sau sorbet – cu siguranta vrei sa stai departe de acestea. Incercati sa preparati un lichid acasa cu iaurt cu continut scazut de zahar sau sa adaugati agave sau miere pentru dulciuri in loc de zahar.

Join The Discussion