Fără categorie

Super-alimente pentru o alimentatie sanatoasa partea a II a

Rubarba

Aceasta planta ar putea sa para telina, dar daca ati fost vreodata suficient de aventuros pentru a gati cu ea, stiti ca aceasta leguma iubeste sa colaboreze cu fructe pentru a deveni un deliciu dulce. (Doar nu mancati frunzele, deoarece sunt otravitoare). Potrivit unui studiu din revista de Stiinte Toxicologice, rubarba este bogata in catechine, acelasi compus care ofera ceaiului verde proprietatile sale de combaterea grasimii de pe abdomen. Catechinele arunca tesutul adipos prin declansarea eliberarii de grasimi din celulele grase (in special in burta) si apoi accelereaza capacitatea ficatului de a transforma grasimea in energie.

Mazare

Timp de prea mult timp, legumicul care este ambalat cu o cantitate surprinzatoare de proteine ​​- 9 grame pe cana – a devenit un rau. „Oamenii cred ca mazarea este o legume mai stricta si nu neaparat una care ar trebui sa se manance, dar asta nu poate fi mai departe de adevar. Aceste sosiri din aprilie la magazinul verde sunt incarcate cu o doza solida de fibre in plus fata de o minera de aur nutritiva de vitamine si minerale, inclusiv vitaminele A, B6, C si K, folatul, riboflavina, tiamina, magneziu, potasiu, .

Ciuperci Morel

Aceste ciuperci sunt a treia sursa de legume din vitaminele D (numai in spatele altor doua ciuperci), care va ofera 23% din valoarea zilnica recomandata intr-o singura cana. Aceasta vitamina are multe functii biologice dincolo de rolul sau clasic in metabolismul osos, dintre care unul va regleaza sistemul imunitar. Un studiu a constatat ca atunci cand concentratiile de vitamina D au fost scazute intr-un grup de alergatori, au avut un biomarker pentru cresterea inflamatiei. Atunci cand corpul dumneavoastra este intr-o stare de inflamatie cronica, poate duce la arterele infundate, la inrautatirea rezistentei la insulina si chiar la cresterea in greutate. Deci, pe langa faptul ca ati urcat din acea gaura rece, ghinionista pe care ati sarit-o in aceasta iarna si luand niste raze producatoare de vitamina D, asigurati-va ca veti consuma aceste ciuperci!

Capsuni

Capsunile intra in sezon intre mijlocul lunii aprilie si iunie, ceea ce le face o alegere excelenta pentru dieta dvs. de ardere a grasimilor. Un studiu din 2015 a examinat efectele ciupercilor, care sunt ridicate in antocianurile chimice ale plantelor. Studiul a constatat ca antocianii pot ajuta la scaderea acumularii grasimilor la sobolani. La doar 50 de calorii pe cana, ele furnizeaza de asemenea 3 grame de fibre si o cantitate mare de vitamina C.

Join The Discussion