Fără categorie

Ce mancaruri sa evitati partea a II a

Deserturile restaurantelor

Sodiul este un mare vinovat aici, sa nu mai vorbim de zahar … si calorii … si grasime … si orice altceva. Aceste tratamente dulci sunt adesea supradimensionate si vin deja la sfarsitul unei mese decadente, astfel incat sa poata adauga aproape o mie de calorii in plus (sau mai mult!). Mancarea in restaurante poate fi vazuta ca un tratament, iar daca este un desert special (de exemplu, locul este cunoscut pentru tortul lor de ciocolata cu 7 straturi), o modalitate mai buna de a echilibra masa este sa alegeti mai intai desertul . Un nou studiu a constatat ca alegerea primului dvs. desert va poate ajuta de fapt sa mancati mai putin calorii in ansamblu! Pentru a echilibra masa, ajustati masa principala pentru a fi mai sanatos (optati pentru peste la gratar in loc de peste prajit, de exemplu, sau alegeti o salata laterala in loc de cartofi prajiti) si apoi impartiti desertul pe care chiar il doriti cu un partener.

Alcoolul

Relaxati-va, nu va spunem ca nu va puteti bucura de paharul ocazional de vin sau de bere, dar nu este niciun secret ca o suprasolicitare pe bautura poate sa va atenueze obiectivele de pierdere in greutate si sa va asigure riscuri pentru sanatatea dumneavoastra. Consumul de alcool a fost de fapt dovedit a truca corpul sa manance mai mult, de asemenea. De fapt, Universitatea din Liverpool a constatat ca doar doua bauturi pot creste semnificativ cantitatea de alimente pe care o consumam, deoarece modifica perceptia noastra despre alimente si sporeste cat de delicioase par. Un alt raport din Jurnalul Academiei de Nutritie si Dietetica a constatat: consumul de alcool poate determina oamenii sa manance o cantitate suplimentara de 384 de calorii pe zi.

Zahar, cereale rafinate

Prajiturile dulci si bufetele de fructe nu fac nimic pentru a va mentine sanatatea sau pentru a va mari talia si multe cereale imbogatesc zaharul cu mai multa calorie intr-un castron decat veti gasi intr-o gogoasa cu creme! Treceti la ceva mai mult de umplut daca doriti sa pierdeti in greutate, cum ar fi ovaz peste noapte. Potrivit unui studiu din Annals of Nutrition and Metabolism, consumul de fulgi de ovaz pentru micul dejun are ca rezultat o mai mare plenitudine, mai putina foame si mai putine calorii consumate la pranz in comparatie cu o portie de fulgi de porumb, chiar daca caloriile pentru cele doua mese sunt aceleasi.

Bauturi indulcite cu zahar, cum ar fi sucurile

Multe sucuri sunt dresate cu sirop de porumb cu continut ridicat de fructoza (HFCS). Potrivit cercetatorilor de la Universitatea Princeton, HFCS poate determina un castig de greutate la fel de mult ca si zaharul obisnuit. Intr-un studiu pe animale, 100% dintre sobolanii care au consumat HFCS au devenit obezi, un rezultat care nu a fost observat in alte experimente dieta. Studiul a constatat, de asemenea, ca sobolanii care au consumat alte forme de zahar au castigat mai putina greutate decat cei carora li s-au administrat HFCS, chiar si atunci cand aportul lor caloric total a fost acelasi. Schimbati sifon pentru apa, smantana, ceai sau cafea. Pentru o inspiratie de hidratare, verificati apele de detoxifiere pentru pierderea in greutate!

Join The Discussion