Lifestyle

Ce este dieta frateasca

Faceam o pauza de pranz la serviciu, ne rasfatam cu povesti pe Instagram si ne relaxam ca in orice zi obisnuita. In timp ce dadeam scroll, am intalnit pe cineva care a postat o imagine a pranzului. A fost o farfurie de baza cu orez, legume si proteine. Dar mai presus de asta, utilizatorul de Instagram a scris „farfuria mea de dieta frateasca” cu litere colorate stralucitoare. M-am asezat acolo inghetat, cu degetul apasat pe ecran, intrebandu-ma ce este o „dieta frateasca” si cum nu mai auzisem niciodata. Adica, lucrez pentru o publicatie cu produse alimentare de sanatate. Nu ar trebui sa stiu deja toate tendintele in materie de dieta?

M-am intors la computerul meu de lucru si am facut o mica cercetare. Spre uimirea mea, „bro dieta” este o practica de dieta binecunoscuta, despre care se vorbeste pe internet. Este o dieta restrictiva, bazata pe macro, care implica de obicei o cantitate absurda de pui si orez. Dupa ce am citit tipul de mancare pe care il implica aceasta „dieta bro”, am contactat un „bro” pe care il stiu sigur ca mananca asa cum descrie aceasta dieta.

Logistica dietei bro
Chiar daca nu exista o multime de surse de nutritie credibile sau indrumari pentru dieta bro, fratele meu a stiut imediat la ce ma refer. Brendan Sinko, fost sportiv al colegiului, a fost intotdeauna hipercentrat pe nutritia sa. Si-a petrecut liceul si inceputul anilor de facultate, onorand sa manance alimentele potrivite pentru a-l contura ca un jucator profesionist la Universitatea Clarkson, dar nu s-a apropiat exact de un regim alimentar pana la sfarsitul anului trecut. A fost modul sau de a ramane cu macros-urile sale in timp ce lucra un stagiu in vara aceea.

Majoritatea oamenilor care pretind ca mananca dieta bro, fac cea mai mare parte a cercetarii si isi dau seama de un tip de „plan” bazat pe numarul lor macro (care este de obicei determinat folosind calculatoarele macro online). Fanii de dieta. Unele alimente tipice preparate pentru o dieta bro includ surse de proteine ​​slabe (pui, peste, curcan macinat, oua, uneori friptura) si carbohidrati sanatosi sau boabe integrale (orez brun, cartof dulce, paste fainoase integral, ovaz). Broccoli este cea mai frecvent utilizata legume, dar fasolea verde si sparanghelul sunt alegeri obisnuite.

Join The Discussion