Sănătate

Mancaruri pe care femeile nu ar trebui sa le consume – Partea a III-a

Pentru o mai buna sanatate a inimii. Boala cardiaca este criminalul numarul unu al femeilor. Asigurati-va ca va mentineti sanatatea inimii in control evitand aceste alimente care va impoziteaza inima.

1 Biscuiti congelati

Intrucat bolile de inima sunt criminalul numarul unu al femeilor (289.758 de femei au murit in 2013), femeile trebuie sa acorde o atentie suplimentara sanatatii inimii. Nu numai ca zaharul este vinovat pentru bolile de inima, dar si grasimile trans. Desi FDA a interzis grasimile trans in alimentele procesate, acestea sunt inca pandite in multe alimente ambalate. Un infractor? Pillsbury Grands! Biscuiti cu lapte. Desi eticheta nutritionala enumera „0 grame” de grasimi trans, este fabricata cu ulei de soia hidrogenat, ceea ce inseamna ca exista biscuiti in cantitatea de biscuiti. Asta nu inseamna ca nu mai poti avea din nou un biscuit, ci incearca sa-ti faci singur de la zero pentru un tratament ocazional. In caz contrar, ramaneti la produse de paine mai bune pentru dvs., cum ar fi rulourile Alexia Whole Grain Hearty pentru a va mentine arterele curate si sanatoase.

2 Creamer de cafea

O alta sursa truditoare de grasimi trans este crema de cafea non-lactata, care sunt adesea facute cu uleiuri hidrogenate trans-grase. Ingredientele din aroma Coffeemate Original, de exemplu, includ: solidele din sirop de porumb, soia partial hidrogenata si / sau partial hidrogenata. Chiar si urmele de grasimi trans transformate ar putea fi rele pentru inima ta. In schimb, esti mai bine sa ramai la o stropire de lapte integral. Cautati ceva non-lactat? Incercati o crema facuta cu lapte de migdale si lapte de nuca de cocos, precum cremele fara lapte Nutpods. Sunt facute fara indulcitori sau arome artificiale si vor adauga un spor cremos de aroma cafelei tale.

3 Margarina

Ca si crema de cafea, alternativele de unt, cum ar fi margarina, sunt adesea facute cu uleiuri partial hidrogenate, una dintre cele mai frecvente surse de grasimi trans. Acest tip de grasime nu este legat numai de boli de inima, dar poate accelera si imbatranirea pielii tale! Grasimile trans fac pielea mai vulnerabila la radiatiile ultraviolete, ceea ce poate invita imbatranirea prematura a pielii si ridurile profunde – nu multumesc! Sariti acest aliment cu un nivel ridicat de colesterol si lipiti in schimb ulei de masline sanatos pentru inima sau cantitati mici de unt hranit cu iarba, sugereaza dietetica inregistrata Isabel Smith.

Join The Discussion