Sănătate

Metode prin care puteti avea un somn odihnitor – I

1 Pastrati perspectiva.

Este firesc sa simtiti stres chiar acum, dar exista modalitati de a canaliza aceste ganduri, astfel incat sa nu va impiedice sa puteti adormi noaptea.

Multi oameni sunt intr-o panica si nelinistiti pentru viitorul sanatatii celor dragi si a economiei. Cand cineva este stresat, poate interfera cu abilitatea sa de a adormi in mod natural. Acest lucru poate insemna ca se logheaza cu mai putine ore de somn decat este necesar pentru a ramane sanatos. De asemenea, ar putea insemna ca recurg la mijloace pentru a adormi care sunt nesanatoase. Incercati sa nu priviti prea departe in viitor si sa va concentrati asupra a ceea ce puteti controla acum. Folositi strategii de coping centrate pe probleme si evitati sa folositi strategii de coping centrate pe emotie.

2 Incercati sa ramaneti intr-o rutina.
Ziua de zi cu zi a tuturor a fost aruncata de la capat si, desi s-ar putea sa nu te trezesti si sa te indrepti in birou chiar acum, vrei totusi sa pastrezi lucrurile cat se poate de normal pentru tine.

Fiind acasa tot timpul poate duce la o intrerupere a rutinelor noastre de sanatate, multi oameni ramanand treji pana mai tarziu acum, deoarece nu trebuie sa se trezeasca atat de devreme pentru munca. Incercati sa va adaptati pentru a urmari traseul. Daca obisnuiati sa mergeti la sala dimineata, ridicati-va si mergeti la jog [daca este posibil.] Daca obisnuiati sa va intalniti cu prietenii pentru o plimbare dupa-amiaza, faceti apel de grup. Incercati sa tineti pasul cu mancarea [obisnuita] si cu prepararea alimentelor sanatoase. Si, in sfarsit, incercati sa va culcati la aceeasi ora in fiecare seara.

Join The Discussion