Sănătate

Sfaturi pentru un somn odihnitor – II

3 Sterge vinul.
Ne pare rau daca ii dezamagim pe cei care iubesc sa se relaxeze cu un pahar de vin, dar poate doriti sa pastrati acest gand daca programul dvs. de somn a fost oprit.

Alcoolul este cel mai rau lucru pentru somn. Oamenii au falsul sentiment ca ii va relaxa, dar este de fapt un depresiv. De asemenea, este un perturbator sever al somnului si va poate determina sa va plimbati de mai multe ori in noapte si sa va odihniti corespunzator.

4 Lasati telefonul intr-o alta camera.
Tuturor ni se intampla prea des sa sfarsim asezati in intunericul defiland pe telefoanele noastre, in speranta ca ne va ajuta sa plecam in somn. Dar are efectul opus.

Lumina de pe ecranele noastre provoaca perturbari ale hormonilor nostri care ne pot duce sa avem un moment mai greu sa adormim. Incercati sa evitati sa va uitati pe telefon cu cel putin 30 de minute inainte de culcare si lasati-l intr-o alta camera, astfel incat sa nu va distrageti prin texte sau alerte care pot astepta pana dimineata.

5 Luati in considerare sa luati un supliment care sa va ajute sa adormiti.
Daca va luptati cu adevarat, puteti lua suplimente naturale care va pot duce in siguranta la culcare.

Luati in considerare sa luati un supliment care sa va ajute sa adormiti: Melatonina este un hormon natural pe care corpurile noastre il produc pentru a ne ajuta sa adormim, dar atunci cand suntem stresati poate provoca perturbari ale functiei sale. Puteti incerca un supliment de melatonina  sau o versiune sublinguala a melatoninei pentru a va ajuta sa adormiti. Spre deosebire de somnifere, suplimentele de melatonina nu sunt formatoare de obiceiuri.

Join The Discussion