Sănătate

Liftul si dormitul duc la cresterea in greutate – VII

Luati intotdeauna liftul.

Biroul tau este la etajul al cincilea. Luati intotdeauna liftul. Mare greseala! Folosind scarile arde de doua ori mai multe calorii. Inca nu sunteti convins ca ar trebui sa va schimbati modul? O persoana de 150 de kilograme ar putea pierde aproximativ sase kilograme pe an doar urcand doua zboruri de scari in fiecare zi, potrivit Centrului de Stiinte pentru Sanatate al Universitatii din New Mexico. Boteaza asta pana la sase si ai putea scapa 18 kilograme fara sa lovesti vreodata de sala.

Mananca asta, nu asta! Fix: Nu numai ca ar trebui sa aruncati liftul la sosire, dar gasiti o alta scuza pentru a lua scarile. Este posibil sa fie greu la inceput, dar mai devreme sau mai tarziu veti vedea rezultate si va merita bine.

Dormi prea mult.

Din pacate, este posibil sa aveti prea multe lucruri bune. In timp ce sariturile in somn sunt asociate cu cresterea in greutate, cercetatorii de la Wake Forest au descoperit ca cei care dorm mai mult de opt ore pe noapte impacheteaza mai multa grasime din burta, genul periculos care este asociat cu boli de inima, diabet si accident vascular cerebral.

Mananca asta, nu asta! Fix: Trageti in medie de sase pana la sapte ore de somn pe noapte – cantitatea optima pentru controlul greutatii.

Join The Discussion