Sănătate

Cresterea grasimii abdominale – VIII

Mancarea dvs. este intotdeauna expusa.
Casele noastre sunt pline cu capcane de mancare ascunse si, pur si simplu, fiind constienti de ceva la fel de simplu precum dimensiunea unui bol poate influenta cat de mult mananci. De exemplu, un studiu realizat la biroul Google din New York a constatat ca plasarea M&M in containere opace, spre deosebire de cele din sticla si oferirea unor gustari mai sanatoase a dus la reducerea a consumului de bomboane cu 3,1 milioane de calorii in doar sapte saptamani. Deci ce inseamna asta pentru greutatea ta? Lectia de aici este clara: Goliti mancarea junk de pe blaturi pentru a incepe sa pierdeti in greutate si sa faceti alegeri mai bune.

Mananca asta, nu asta! Fix: linia de jos: este mai usor sa va schimbati mediul decat sa va razganditi. Utilizati strategii simple precum eliminarea mancarurilor junk pentru a va pastra grasimea din stomac.

Ati accesat statia suplimentara dupa ce ati comandat cafeaua.

Daca cafeaua dvs. are gust de inghetata, o faceti gresit. Adaugarea pachetului de zahar va va determina in cele din urma sa creasca si sa se prabuseasca glicemia – ceea ce va face sa radeti la alimente nesanatoase – si, in cele din urma, poate duce la cresterea in greutate. Si nu este doar zahar, trebuie sa va faceti griji daca doriti sa economisiti calorii. Potrivit unui studiu din 2017 publicat in jurnalul Public Health, cercetatorii au descoperit ca aproape 70 la suta dintre consumatorii de cafea beau cafea cu adaosuri calorice (inclusiv zahar si creme); din acei oameni, aproape 16 la suta din aportul caloric zilnic a provenit de la sorbirea din consumul de cafea. Acest procent de 16% se traduce cu inca 70 de calorii pe zi mai mult decat bautorii care nu consuma cafea.

Mananca asta, nu asta! Fix: incercati sa utilizati alte stimulatoare de arome pentru a compensa lucrurile dulci, cum ar fi scortisoara sau pudra de cacao, ambele fiind adesea disponibile la magazinul dvs. local de cafea. Si daca iti doresti dulceata, mergi pentru lucrurile mai putin procesate. Stevia, care este acum disponibila la Starbucks (trebuie doar sa intrebati daca nu este afara) s-a dovedit ca ajuta la minimizarea picurilor in glicemie si insulina, potrivit unui studiu aparut in revista Appetite.

Join The Discussion