Sănătate

Obiceiurile de viata care ne duc la cresterea in greutate – IX

Mancati tarziu cina.
Mancarea seara tarziu este o modalitate excelenta de a urca cateva dimensiuni de pantaloni. Cercetarile publicate in Obesity Society arata ca consumul de cina mai devreme in zi poate ajuta la pierderea in greutate, deoarece ai mai mult timp pentru a arde caloriile. Amintiti-va ca data viitoare cand va bateti cu o felie de pizza tarziu seara.

Mananca asta, nu asta! Fix: Lipiti un timp de cina consistent si programati-l pentru seara devreme. Daca se intampla sa luati o cina tarzie, luati in considerare sa mergeti dupa o plimbare dupa aceea, pentru a va duce metabolismul.

Te plictisesti mereu.
Potrivit unui studiu publicat de Frontiers in Psychology, oamenii au tendinta de a manca atunci cand se plictisesc.

Mananca asta, nu asta! Fix: inainte de a alege acea gustare in dupa-amiaza, intrebati-va daca sunteti cu adevarat flamand sau pur si simplu pentru ca nu aveti altceva de facut. Incercati sa cititi o carte, sa meditati sau sa scrieti intr-un jurnal pentru a va pastra mintea (si stomacul) preocupate.

Dormitorul tau este prea cald.
Reglarea temperaturii din camera dvs. este o rezolvare simpla la o dimensiune mai mica a pantalonilor. Conform cercetarilor publicate in Cell Press, expunerea regulata la frig usor poate stimula de fapt pierderea in greutate. Cercetatorii au remarcat ca un studiu japonez a descoperit ca participantii care au ramas la temperaturi mai reci (in jur de 62 de grade) timp de sase saptamani au inregistrat o scadere semnificativa a grasimilor corporale.

Mananca asta, nu asta! Solutie: asigurati-va ca inchideti termostatul si scoateti orice paturi suplimentare cand vremea incepe sa se incalzeasca. Deoarece temperatura corpului tau scade in mod natural cand incepi sa adormi, camera mai rece te va ajuta sa dormi bine si sa iti pastrezi grasimea din burta.

Join The Discussion